למה איש העסקים רצה לחלק 10 מיליון ש"ח?

    חיים הלר No Comments on למה איש העסקים רצה לחלק 10 מיליון ש"ח?
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הונאות הרשת לא התחילו היום, אבל בימים האחרונים נפלו עשרות אלפי גולשים מרחבי העולם וכן אלפי גולשים מישראל קורבן להונאת רשת, שמטרתה כנראה השתלת קבצים זדוניים במחשב.

    ראשית נחשפו מיליוני גולשים בעולם לעמוד מזויף של חברת התעופה דלתא, בה הוצע לשתף את העמוד ולנהוג על פי ההנחיות, כאשר הובטחו כרטיסי טיסה ללא תשלום מבין משתפי העמוד.

    הפוסט זכה לכ- 57,000 לייקים, 69,000 תגובות ויותר מ-100,000 שיתופים.

    וגם ישראלים זכו להונאת רשת דומה. בימים האחרונים עלה דף ברשת החברתית המתחזה לדף של יצחק תשובה.

    בפוסט נכתב: "ישראלים יקרים ואהובים, אני שמח להודיע לכם על מבצע לזמן מוגבל. בעקבות רווחי הגז האדירים ממאגר 'תמר', החלטתי להחזיר מעט לעם היושב בציון. 10 מיליון ש״ח יוגרלו בין כל מי שיעשה לייק לעמוד הפייסבוק ולפוסט הזה, ישתף אותו (שייר) ויכתוב בתגובות 'Thank You'.

    תוקף המבצע הוא שבוע בלבד! בהצלחה לכולנו".
    656181_C

    למעלה מ-25 אלף סימנו אהבתי לפוסט וכ-20 אלף שיתופים היו לעמוד.

    אולם בסביבתו של יצחק תשובה ראו את העניין בחומרה ואמרו כי "מדובר בעמוד שקרי שמהווה חוליה נוספת בשיח מתלהם ומסית נגד שותפויות הגז והעומדים בראשם שמאחוריו עומדים גורמים אינטרסנטיים. בכוונתו להגיש תלונה בנושא ברשויות ולמצות את הדין מול העומדים מאחורי העמוד השקרי והפרסום הפוגעני על כל המשתמע מכך".

    מומחי אבטחה ברשת מזהירים את הגולשים מפני לחיצה על קישורים שאינם מוכרים ושיתופים של עמודים שאינם מוכרים מאחר שהדבר עלול לגרום לנזק למשתמש.



    0 תגובות